piątek, 11 grudnia 2015

Gdańska Szkoła Rycerska

Panie i panowie. Mam przyjemność ogłosić, że moje plany, działania i marzenia pomału się materializują. Gdańska Szkoła Rycerska to grupa zajmująca się rekonstrukcją sposobów walki z konia oraz rekonstrukcją kultury materialnej. 


Ta grupa musiała powstać. Odkąd zafascynowałem się szermierką historyczną było dla mnie zupełnie jasne, że chcę się tym tematem zajmować z perspektywy siodła. Niestety lata mijały, a w Polsce nadal cicho w tym temacie. Mogłem albo czekać, aż ktoś założy grupę i liczyć, że będzie ona blisko Gdańska (prawdopodobieństwo bliskie 0) albo założyć coś samemu. Zgadnijcie którą opcję wybrałem :-)

Nie jest łatwo. Ale nikt nie obiecywał, że tak będzie. W każdym razie postęp jest już widoczny i to cieszy. Daje nadzieję. Pracy przed nami bardzo dużo, temat jeszcze bardziej skomplikowany niż szermierka piesza. Ale damy radę!

Możecie obserwować nas na Facebook'u:
https://www.facebook.com/gdanskaszkolarycerska/

5 komentarzy:

  1. Gratuluje! Życzę powodzenia i trzymam kciuki!
    Ps: blisko Gdańska czyli gdzie konkretnie owa grupa będzie urzędować?

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, całkiem niedaleko mnie. Ja swojego trzymam w Borowinie koło Przywidza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce zaprosimy na wspólne manewry. Informacje na bieżąco na FB :-)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisane.

    OdpowiedzUsuń